Çok Ekranlı Dünya
- Türkiye nüfusunun yüzde 74’ü her an internet’e erişebilecek imkana sahip. Bunun başlıca nedeni, mobilden gelen web gösterimlerin yılda yaklaşık yüzde 62 büyümesidir. Dijital tüketicilerin büyük bir bölümü farklı cihazlar üzerinden internete erişebiliyor. Bir cihazla başlayan satın alma döngüsü farklı bir cihazla tamamlanabiliyor. Kullanıcıların ekranlar arasındaki geçişini yukarıdaki infografikten inceleyebilirsiniz.
- İnternet kullanıcılarının günün her anında farklı kanallarda olması, reklamverenlerin işinizi zorlaştırmakta aynı zamanda onlara yüksek performans gösteren kanalları seçmeleri imkanını vermektedir. Bu konuda uzmanlardan yardım almanızı tavsiye ederiz. EG Bilişim omnichannel stratejiler ile her platformda ve işletmenize ihtiyaç duyulan anda ulaşmanızı sağlayan pazarlama stratejileri ile müşterilerinize ulaşmanıza yardımcı oluyor.
- Dikkat: Kullanıcılar, ekranlar arasında sıkça geçiş yaptığından, dönüşümlerinizi yorumlarken kullanıcı odaklı ilerlemeniz daha iyi sonuçlar almanızı sağlayabilir.