Müşterileriniz internette, peki siz?
Google ve Ipsos’un birlikte gerçekleştirdiği Global Perakende Araştırması’na göre, Türkiye’deki tüketicilerin yüzde 72’si doğru seçimi yaptığından emin olmak için alışverişten önce internette araştırma yapıyor. Tüketiciler alışverişe ayırdıkları tüm zamanın yüzde 60’ını internette araştırma yapmaya ayırıyor. Araştırma sonucunda ortaya çıkan istatistikler, dijital pazarlama stratejilerinin önemini ortaya koyuyor. Günümüzde internet üzerinden hedef kitlesine erişemeyen işletmelerin varlıklarını sürdürebilmeleri gittikçe güçleşiyor.
Müşteri sadakatini dijitale taşımak
Alışveriş tercihlerinin anlık değişikliler gösterdiği günümüzde işletmeler, kendilerini ve ürünlerini hedef kitlelerine internet üzerinden ulaştırıyorlar. Rekabette öncü işletmeler, 7 gün 24 saat müşterilerinden gelen talepleri karşılıyor, çıkan fırsatları ise takip edip kaçırmıyorlar. İşletmelerin bu denli verimli ve durmaksızın satış yapabiliyor, daha da önemlisi sadık bir müşteri kitlesi yaratabiliyor olmasının nedenlerinin başında ise doğru kurgulanmış dijital pazarlama stratejileri geliyor.
Müşterilerin yüzde 68’i promosyon bekliyor
Dijital pazarlama stratejileri, doğru araçların tercihi ile çağımızın yoğun rekabet şartlarında işletmelere veri setleri oluşturarak, onların rekabet gücünü üst seviyeye çıkartıyor. Verileri doğru okuyabilen işletmeler büyürken, kullanamayanlar ise rekabette geride kalıyor. Günümüz müşterisinin talepleri yüksek, alternatifleri ise çok. Dolayısıyla işletmeler dijital pazarlama stratejileri, veri bazlı pazarlama araçlarıyla hedef kitleye ulaşmalılar. Google ve Ipsos’un gerçekleştirdiği araştırma, küresel ölçekte tüketicilerin yüzde 68’inin bir önceki alışverişlerine özel promosyonlar veya fırsatlar beklediğini belirtiyor. Araştırma, aynı zamanda müşterilerin internette olduğunu gösteriyor. Müşterilere ulaşmak ise işletmelerin öncelikli görevi. İşletmeler, müşterilerinden gelen talepleri internet üzerinde yeni bir kampanya ile karşılayabilirler. Bunu yapabilmek için de dijital pazarlama stratejilerini oluşturmalılar.
KOBİ’lere dijital pazarlama desteği
Google SMB Premier Partner programında yer alan EG Bilişim Teknolojileri, her işletmenin dinamiğine, faaliyet gösterdiği sektöre ve rakiplere göre özel olarak tasarladığı pazarlama stratejileriyle fark yaratıyor. Konusunda yetkin ekip her bir kampanyayı hedefe ulaşacak şekilde optimize ederek, işletmenizi ve ürününüzü başarıya taşıyor. EG Bilişim Teknolojileri, müşterilerine dijital pazarlamayla ilgili yeni stratejiler sunarken, dijital pazarlama alandaki gelişmeleri değerlendirerek yeni yol haritaları da belirliyor.